
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
–سرای مرکزی با تاکید بر احترامی که برای مشتریان قائل است،تمامی مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول را بر عهده میگیرد.
– فاکتور کالاهایی که توسط سایت سرای مرکزی عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود. زمان ثبت سفارش در سایت سرای مرکزی، بصورت 24 ساعته و تمام طول هفته می باشد.
_تمامی اطلاعات دریافتی کاربر توسط سرای مرکزی،محفوظ و به هیچ عنوان از آن سواستفاده نخواهد شد و در اخنیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت
در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول،امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای سرای مرکزی محفوظ می باشد.
پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس و کد پستی گیرنده الزامی است زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس،پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http://tracking.post.ir
هر سفارش پس از ثبت و پردازش طی 24 تا 48 ساعت کاری تحویل ادره پست میشود ، و در نهایت طی 3تا 5 روز کاری به دست مشتری میرسد.
پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟
کاربران عزیز سایت سرای مرکزی میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با کارت بانکهای ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
1- شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا (رمز یکبار مصرف)
برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز پویا کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز پویا، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز پویا ندارند، برای فعال کردن رمز پویا ، میتوانید به بانک صادر کننده کارت مراجعه نمایید.
3- کدCVV2
این کد یک عدد ۴رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.
4- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا به چه صورت است؟
در صورت استفاده از کالا و جای لک و رنگ و عطر بدن بر روی کالا،کالای مورد نظر قابل قبول نیست و هزینه ارسال کالا نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
کدام کالاها قابل مرجوع نیستند؟
لباس های زیر مانند شرت بدلیل مسائل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
زیورآلات و لوازم دیجیتالی ودیگر محصولات که ایراد مخصول به تایید کارشناس نرسد قابل تعویض نمیباشد
مدت زمان رسیدگی به کالاهای مرجوعی چه مدت است؟
کالاهای مرجوعی پس از دریافت نهایتا ظرف 48 ساعت توسط کارشناسان بررسی شده و با مشتری جهت بررسی تماس گرفته میشود و مبلغ نهایتا طی 72 ساعت کاری بحساب مشتری واریز میشود.
اجناس برگشتی را چگونه ارسال کنیم؟
برای ارسال ، کالا را مانند اول داخل بسته گذاشته و فیش پستی را به همراه یک برگه که دلیل استرداد روی آن نوشته شده داخل بسته بگذارید.
چگونه با پشتیبانی تماس بگیریم؟
۱- با شماره تلفن 09185283550 بصورت 24 ساعته میتوانید تماس بگیرید.
۲-از طریق پشتیبانی آنلاین سرای مرکزی بصورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.
۳- از طریق تلگرام به آیدی sarayemarkaziadmin@ پیام دهید.
کاربر عزیز خواهشمندیم قبل از هر گونه ثبت سوال و شکایت به قسمت سوال های متداول رجوع کرده و در صورتی که جواب سوال خود را نیافتید با روش های زیر با ما تماس حاصل فرمایید:
۱- با شماره تلفن 09185283550 بصورت 24 ساعته تماس بگیرید.
۲-از طریق پشتیبانی آنلاین سرای مرکزی بصورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.
۳- از طریق تلگرام به آیدی sarayemarkaziadmin@ پیام دهید.
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید